Το management ενός εστιατορίου είναι το στοιχείο που είναι ικανό είτε να απογειώσει ένα εστιατόριο είτε να το καταστρέψει.

management

Για να είναι κανείς αποτελεσματικός ιδιοκτήτης εστιατορίου, πρέπει να είναι, ταυτόχρονα, αποτελεσματικός και σε πολλούς άλλους τομείς. Συχνά, πολλές φορές όταν οι ιδιοκτήτες μικρών επιχειρήσεων ξεκινούν, δεν μπορούν να συνειδητοποιήσουν ότι κάνουν πολλά περισσότερα από τα πράγματα στα οποία μπορούν να αντεπεξέλθουν αποτελεσματικά. Ως ιδιοκτήτης, είναι κανείς υπεύθυνος για τη μίσθωση του κτιρίου, την καταβολή μισθοδοσίας, την απογραφή, τη συντήρηση και πλήθος άλλων δραστηριοτήτων.

Επομένως, μόλις ανοίξετε για επαγγελματικούς σκοπούς, ξεκινήστε να παρακολουθείτε τις καθημερινές πωλήσεις σας. Μια ημερήσια έκθεση ανασκόπησης των επιχειρήσεων μπορεί να δημιουργηθεί μέσω ενός συστήματος POS (Point of Sale) ή να παρακολουθείται με το χέρι σε ένα σημειωματάριο ή σε ένα ημερολόγιο. Μπορεί, επίσης, να σας βοηθήσει να αγοράσετε τη σωστή ποσότητα τροφίμων και ποτών, με βάση τους αριθμούς του προηγούμενου έτους.

Ένα σημαντικό στοιχείο για το management ενός εστιατορίου είναι να μάθετε πώς να διαχειρίζεστε αποτελεσματικά το προσωπικό του εστιατορίου σας, το πιο δύσκολο κομμάτι της ιδιοκτησίας ενός εστιατορίου. Το σημαντικό είναι να κάνετε και να αναθέτετε τα σωστά πράγματα στον σωστό υπάλληλο, ή ακόμη και έναν εξωτερικό συνεργάτη.

Ακόμη, τα οικονομικά στοιχεία και η μισθοδοσία. Εάν οι αριθμοί και τα excel δεν είναι εύκολο για εσάς, εξετάστε σοβαρά τη μίσθωση ενός λογιστή μερικής απασχόλησης για να χειριστείτε τα μισθολόγια σας και άλλα οικονομικά θέματα. Άλλοι τομείς που εξετάζουν το ενδεχόμενο της εξωτερικής ανάθεσης περιλαμβάνουν το πλυντήριο σας και τον καθαρισμό του εξοπλισμού κουζίνας, άλλωστε μπορεί να είναι φθηνότερο να προσλαμβάνετε μια εξωτερική εταιρεία από το να πληρώσετε το προσωπικό σας για να το κάνει. Το μάρκετινγκ είναι ένας άλλος τομέας που μπορεί να θέλετε να μεταβιβάσετε σε έναν εξωτερικό συνεργάτη.

Ως ιδιοκτήτης του εστιατορίου σας, είστε ο ηγέτης. Επομένως, πρέπει να είστε το παράδειγμα προς μίμηση για το προσωπικό σας. Οι άνθρωποι σε όλες τις βιομηχανίες αγαπούν να ακολουθούν τα αφεντικά και το προσωπικό ενός εστιατορίου δεν αποτελούν εξαίρεση. Με λίγα λόγια υιοθετείστε την συμπεριφορά που θέλετε να δείτε στο προσωπικό σας και δεν θα χάσετε.